Wednesday, January 12, 2011

stupido me !



today is the day for Phase 1 examination results. fyi, this is my second attempt for this exam. before this i only passed 2 subject. and the other 2 i failed. so i've to resit for this 2 FOKING subject again. which means i've to pay RM1K jugak laa. not i pay laa. to be actual my parents laa yg bayar. haha. so now i've to pay another RM1K lagi. sbb nak resit lagi. haiyooo. kenapa laa takk study betulbetul. kan dahh susah. actually before resit exam nie, aiman tgh course break. 3 weeks jugak laa. tht time aiman ade kat KL. KL?? dah ade kat KL, mane bolehh study doe. bnykk sgt godaan syaitan. HAHA :) i bring back my books sume. kononnyer nak study laa. last last, tak study lgsg. hmmm :( then after course break, i've 1 day jea nak study for this 2 papers. mmg takk bolehh laa kan. haha :) mase jwb examm nie, aiman dahh expect dahh, i'll fail againn. and my parents pun tao psl nie. they know i didn't study at all.

and now, i didn't tell my parents yet bout my results. for sure punyer laa kena bebel kejap. normal laa kan. parents. hmm what can i do now is just keep studying. dont give up. bak kata pepatah "dimana ade kemahuan, disitu ade jalan". haha.

okayy laa. takk bolehh tulis panjang panjangg. kena kacau dgn kwn kwn. dowg bisng sgt. so all the idea nak tulis, GONE. thanks to CALVIN, KIDEY and HAZIQ. dowg sebok sebok nak tgk aku tulis ape. hadoii. tapi ape ape punn. mereka mereka nie lahh yg menceriakan suasana kat sini. kalo takde mereke mereka nie, i'm totally dead.

okay see ya. chalo bete :) keep viewing my blog okayy. i will update my blog from time to time. okayy.

No comments:

Post a Comment