Wednesday, June 09, 2010

itu ini potpetpotpet. HAHA.

wow. almost 2 bulan jugak laa aku takk update blogg. hmm i don't know why suddenly mcm not in the mood nakk blogging. maybe spent terlebih mase enjoy kat malaysia kott. jarangg bukak laptopp. hmm anyway, i will be continuing my pilot study soon. 21st June at Langkawi. can't wait nak sambung study. kinda bosan dah 2 bulan tak bwat apa apa selain melepak, menghabiskan duit, ddk rumah dan yg sewaktu dengan nyer. mcmmcm kesahh belaku masa aku kat malaysia nie. kalo nak cerita mmg tak habis laa kan. so tak boleh laa nak share. hehe. btw, i'm single. anyone interested? sila isi borang dulu yerk. haha. jgn malu jgn segan. single life kinda bosan jugak. yelah takde gf kan. hmm tapi best jugakk single life nie. nak bwat ape pun, suka hati laa kan. pikir psl diri aku jea. tak pyh nak pikir psl gf ke ape ke. live my own life. motto; no women no cry. haha.

tapi kan, aku nak share sedikit info ngan kowg laa. aku ade minat sowg pompuann nie. sumpah dari dulu smpai sekarang aku still suka kat dia. i don't know why mcm ade magic dlm diri dia. sumpahh malam malam before tido mesti berangan psl dia. hahahaa. unfortunately, she's taken. she already have a bf. wowww, i am such a unlucky person right. takpe laa. myb oneday nnti, dia akan bersama aku. who knows rite. haha. tapi, aku tak penah ckp kat dia yg aku suka kat dia. biar aku sowg jea yg tao. aku simpan perasaan nie dlm hati aku. buat masa nie, ktowg berkawan baik. hubungan ktowg just sekadar kawan jelahh. not more than that. haha. okay hehe

hmmm okay laaa. tue jea. nnti aku update lagikk laa. bye.

1 comment:

  1. haha update jugak kau en . magic aku la kot . BAHAHA .wey follow aku jugak okayy :)

    ReplyDelete