Friday, March 26, 2010

ouhh swimmingg syokkk :)

adoii. harinie aku pegi swimmingg lagikk. konon nakk kuruskan badan laa. (padahal dahh kurus dah) haha. saje saje jea nakk exercise. konon nakk gaya hidupp sehat la kan. HAHA. so seminggu mesti 4 kali pegi swimmingg. after habis class 4ptg. thenn pukul 5 choww pegi swimming kat area rumahh aku jugakk laa. 5mins drive. now baru laa rase best sikit badann. yela since habis high school 2008. habis, badann naekk mendadakk. yelahh makan tido makan tidoo. mane takk nyer gemokk. pastu dtg australia. lagi laa. mcm badann nie kena pam pamm. makin hari makin membesarr.

and one day tue, aku balikk malaysia for hari raya 2009. family aku sume ckp aku dahh gemokk. makinn tembamm. and i was like arghhhhhh nooo. open house sume aku makann sikit2 jea. sbb malu, sume pggl aku gemokk. adoi, my friends pun ckp cmtue. 'aiman asl muke kau pelikk.' and dia ckp lagi 'ohh aku tao sbb ape, muke kau takk cengkongg cm dulu. sekarangg dah tembamm' wtfuckkk weyhhh. malu kile akuu. HAHA. okayy laa. aku sabar jelahh.

so after kena bahan kena tegor, aku dahh set mind aku. aku kena KURUS balikk. takk kira laa cmner cara nakk kurus samaada takk makann lgsg, amikk pil kurus ke. takk kesah laa cmner. aslkann aku kurus. thenn balikk aus balikk, aku startt takk makann. dua minggu jugakk laa aku makann biskut and roti jea. and mule rase sakit2. badann lemah2 jea. so sekarangg, aku makann sekali sehari and exercise. and well. aku dahh berjaya kuruskann badann aku seperti sedia kala. HAHAA ;) selain drpd swimmingg, aku joggingg, mainn bola, basketball, lift weight(haha).

kepada yg ckp aku gemokk tue; kau tggu aku balikk September nie. kurus ke gemokk okayy. HAHA.

so here are some pictures yg kwn aku snap after balikk dr swimmingg. :)





aku tao, muke hodohh kile. so jgn ckp bnykk. ngkk jea. muke nie pucat sbb baru habis swimming sume. HAHA :)

No comments:

Post a Comment